Sunday, February 8, 2009

Not Much

Sunday
30 min elliptical
10 min bike

Reading: The Everlasting Man

Saturday
Yoga 1 hr

Thursday
15 min elliptical
15 min bike
15 min elliptical

3 x 10 abs workout with Fitness Ball
3 x 10 Assisted dip
3 x 10 abs machine

Lunch, dinner: Udang mayo, telur balado, stir fried broccoli, peanuts
Snacks: small apple

Reading: Knowledge Web

Wednesday
15 min treadmill
15 min bike
15 min elliptical

Upper body workout
3 x 10 Arm extension
3 x 10 Seated chest press
3 x 10 Seated pec
3 x 10 Raised Lateral

Breakfast: cereal + whole milk
Lunch, dinner: Udang mayo, telur balado, stir fried broccoli, peanuts, small apple
Snacks: small apple, a Fiber One granola bar, dry cereal

Reading: Knowledge Web

Tuesday
15 min treadmill
15 min bike
15 min elliptical

3 x 10 vertical row
3 x 10 leg extension
3 x 10 leg curl
3 x 10 abs workout with that, whacacallit, giant fitness ball

Breakfast: cereal + whole milk
Lunch, dinner: Udang mayo, telur balado, stir fried broccoli, peanuts
Snack: small apple

Reading: Knowledge Web

Monday

30 min elliptical
15 min bike

1 x 10 chest press
2 x 10 shoulder press
3 x 10 bicep curl
3 x 10 tricep extension

Reading: Knowledge Web

Breakfast: cereal + whole milk
Lunch, dinner: Udang mayo, telur balado, stir fried broccoli, peanuts
Snack: some stuff at weekly Rosary, cereal

No comments: